lördag 5 maj 2012

Ett år med Eva

Ett år har gått sedan jag fick den stora äran att väljas till ordförande för TCO-kongressen 2011. Jag fick bland annat klubba igenom Eva Nordmark som TCOs nya ordförande efter Sture Nordh och det var en fantastisk upplevelse som kommer att vara ett minne för livet för mig. Eva är en fantastisk person med stort hjärta för TCOs alla medlemmar och de fackliga grundvärderingarna. Jag är stolt över att vi 1,2 miljoner TCOare har en sådan smart och modig ordförande och jag ser med spänning fram emot att få följa henne när hon driver på förändringsarbetet inom TCO vilket jag är övertygad om att hon kommer att lyckas väldigt bra med. Klicka här för att läsa en intervju med Eva i TCO-tidningen där hon berättar om sitt första år som ordförande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar