onsdag 27 juni 2012

Semester i antågande

Nu var det ett tag sedan som jag producerade ett nytt blogginlägg. De senaste veckorna har väldigt intensiva samtidigt som jag också försöker bli klar med så mycket som möjligt innan semestern. Jag arbetar veckan ut och sedan blir det 5 veckors ledighet. Varje år verkar min kropp ställa in sig på att det snart är semester så jag blir segare och segare ju närmre ledigheten jag kommer. Men sen tar det bara någon vecka innan jag börjar längta tillbaka till jobbet och kollegorna igen. Den här semestern har jag inget speciellt inbokat utan tänker bara ta dan som den kommer. Jag är uppbokad i stort sett varenda minut resten av året så det känns det skönt att lägga kalendern i malpåse och fånga dagen. Det är semester för mig. :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar