lördag 30 juni 2012

Vårterminen 2012

Nu har jag börjat min semester och det känns naturligt att blicka tillbaka på första halvåret 2012. Den här terminen har bara sprungit iväg känns det som, men jag tror heller inte att jag någonsin haft så roligt som under det senaste halvåret. Det är en fröjd att få vara ordförande i ett fackförbund som utvecklas och växer i medlemstal i så snabb takt. Det har varit enormt kul att starta upp TCO Göteborg för att ta till vara på kraften som kommer automatiskt när de olika systerförbunden samarbetar med varandra. Och det har varit fantastiskt att återigen få uppleva en succéartad HBTQ-festival efter ett år fyllt av slit med planeringen av festivalen. Det bästa och roligaste med mina uppdrag är dock alla fantastiska människor som jag får förmånen att träffa och arbeta för. Jag och mina kollegor är lyckligt lottade som får arbeta för att göra världen lite bättre för våra medlemmar och medmänniskor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar