onsdag 22 december 2010

Tillbaks till jobbet igen

Har idag arbetat min sista dag för året, och är nu ledig fram till 5/1. Det ska bli skönt att ta det lite lugnt och få umgås med alla dem som jag träffar alltför sällan innan jag tar mig an 2011 års utmaningar.

Fr.o.m. årsskiftet kommer jag också att börja arbeta för min arbetsgivare Lundby stadsdelsförvaltning en dag i veckan, initialt med friskvårdsfrågor. SKTF Göteborg har ju tagit ett beslut om att inga förtroendevalda i vår organisation skall arbeta mer än 80 procent fackligt, detta för att vi ska dela upp den fackliga tiden på fler samt förbättra vår förankring på arbetsplatserna.

Jag ser fantastiskt mycket fram emot att börja jobba igen efter nästan tre års fackligt uppdrag på heltid. Jag har verkligen saknat min arbetsplats och mina kollegor så jag längtar till årsskiftet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar