tisdag 29 december 2009

GOTT NYTT ÅR!

Nu börjar 2009 att lida mot sitt slut och det är dags att summera året som gick. För min del har det varit ett otroligt händelserikt år fyllt med spännande upplevelser. Höjdpunkten var givetvis när jag blev vald som ordförande för SKTF Göteborg, ett fantastiskt hedersuppdrag. Men året har också inneburit hårt arbete där jag har fått möjligheten att stötta många medlemmar, både enskilda personer och hela arbetsgrupper, så att de har fått det bättre på sina arbetsplatser. Även om det stundtals varit väldigt tungt under året och jag ibland har känt mig otillräcklig så har det ändå varit värt det hårda slitet. Jag är lyckligt lottad som får möjligheten att syssla med det jag gör i mitt fackliga uppdrag.

Jag önskar er alla ett gott slut och ett gott nytt så hörs vi igen 2010!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar