tisdag 1 december 2009

Ny ordförande för SKTF Göteborg

Nu var det ett bra tag sedan jag publicerade ett inlägg på bloggen och det beror på att jag har haft det väldigt intensivt, bl.a. genom att jag för en vecka sedan valdes som ny ordförande för SKTF Göteborg (jag tillträder vid årsskiftet). Jag är fantastiskt glad och stolt över att ha fått detta förtroende och ser fram emot att få leda ett starkt lag mot våra stora kommande utmaningar.

Att arbeta fackligt är det roligaste jag någonsin engagerat mig i. Att få jobba för att mina kollegor ska ha det bra på jobbet och schysta arbetsvillkor, och konkret få möjligheten att göra skillnad för många människor så att de får det lite bättre är en fantastisk förmån. Jag har nu 2 spännande år framför mig i detta uppdraget, och lovar att beskriva min vardag kontinuerligt här på bloggen.

Klicka på länken för att komma till SKTF Göteborgs hemsida där det finns ett bildspel från då jag och resten av den nya styrelsen blev vald.

1 kommentar:

  1. Grattis till ordförandeskapet.

    Kramiz
    Michelle Appelgate

    SvaraRadera