tisdag 26 januari 2010

Nominerad till Årets Lobbyist

I oktober förra året förärades jag med mitt livs första pris, jag blev av SKTF utsedd till "Månadens Linslus". Anledningen till detta var SKTF Göteborgs aktion för att uppmärksamma hotet mot våra fritidsgårdar i nedskärningstider samtidigt som det var (och fortfarande är) oroligt i våra förorter, och därmed är det arbete som våra fritidsledare utför viktigare än någonsin. Vår förbundsordförande Eva Nordmark besökte fritidsgården Mixgården i Hammarkullen för att diskutera detta med våra medlemmar, vilket uppmärksammades i både Radio Göteborg och Göteborgs-Posten. Själv blev jag intervjuad av TV4 Göteborg där vår aktion blev toppnyhet i den lokala nyhetssändingen.

Nu har SKTF instiftat ett nytt pris till "Årets Lobbyist 2009" och nominerade är alla vi som blev utsedda till "Månadens Linslus" förra året. Jag börjar nu få smak för priser så har du en stund över och vill göra mig och SKTF Göteborg glada så får du gärna rösta på mig genom att mejla lobbyist@sktf.se. Du anger i så fall bara att du vill lägga din röst på mig.

Ja, idag kostar jag på mig att vara ego på bloggen men det kan man väl få göra ibland. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar