onsdag 31 augusti 2011

Tack för allt SKTF!

Nu är det knappt två dagar kvar till SKTF byter namn och det känns fantastiskt spännande och pirrigt. Vad det nya namnet blir avslöjas först på fredag kväll...

Jag kan inte låta bli att bli nostalgisk och lite sentimal i samband med namnbytet. Mitt fackliga engagemang för SKTFs medlemmar har gett mig så oerhört mycket i kunskap, glädje, relationer och massor med annat positivt. Jag har också utvecklats mycket som människa genom att ha fått möjlighet att stötta mina kollegor och kämpa för att de ska ha det bra på jobbet och i livet utanför jobbet. SKTF har dessutom alltid varit väldigt stöttande och pushande gentemot mig, jag har aldrig känt mig hämmad i mitt engagemang utan tvärtom. Förbundet och alla mina fackliga mentorer och förebilder har alltid uppmuntrat mig och varit intresserade av att lyssna på mina idéer och åsikter. Tänk om alla arbetsplatser vore sådana...

Tack SKTF för allt vad ni har gett mig. Nu ser jag fram emot framtiden som kommer att innebära massor med nya segrar för världens bästa fackförbund!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar