lördag 3 juli 2010

Peace & Love

Har med stor glädje följt mina SKTF-kompisars äventyr på Peace & Love-festivalen i Borlänge. Jag har förstått att det är strålande väder, härlig stämning och massor med intressanta samtal om schysta villkor på jobbet. Temat för årets festival är "Frihet", och vår förbundsordförande Eva deltog i ett samtal med poeten Bob Hansson om just detta ämne. Dessutom gör SKTF-tatueringarna stor succé (som ni ser på bilderna nedan).

Jag blir så stolt varje gång jag ser och känner det stora engagemang som finns för vår fina fackförening, och deltagandet i Peace & Love är ett startkt tecken på detta. Nu ser jag fram emot SKTF Göteborgs nästa stora evenemang som blir Way out West 13-14 augusti. Är du där så får du inte missa att komma och träffa oss.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar